Cliëntenplatform locatie Elisabeth

Wat is het cliëntenplatform?
Het cliëntenplatform is er voor alle bewoners, mantelzorgers en vrijwilligers. U kunt bij hen terecht als u ergens tegenaan loopt of verbeterpunten ziet. Heeft u een vraag of een klacht, of bent u juist tevreden: wij horen het graag. Wij vertegenwoordigen de belangen van alle cliënten op locatie Elisabeth en onze positie is vastgelegd in de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen.

Contact cliëntenplatform
U kunt contact opnemen met het cliëntenplatform via clientenplatformelisabeth@surplus.nl of door uw gegevens achter te laten bij de receptie van locatie Elisabeth.

Samenstelling cliëntenplatform
Clary Wytzes – lid cliëntenplatform en lid centrale cliëntenraad
Hans van de Made – lid cliëntenplatform
Theke Uijl – lid cliëntenplatform
Jan Hammen – lid cliëntenplatform
Joëlla Raaijmakers – lid cliëntenplatform

Verbinding met cliëntenraad
Naast het klaarstaan voor alle bewoners, mantelzorgers en vrijwilligers heeft het cliëntenplatform verbinding met de cliëntenraad. De cliëntenraad geeft advies aan de Raad van Bestuur van Surplus en behartigt de cliëntenbelangen.

Stichting Elisabeth
Correspondentie-adres
Postbus 90103
4800 RA Breda
t 076 208 28 00
f 076 527 62 04
e info@elisabethbreda.nl



deBreedonk, Stichting Elisabeth en Surplus zijn gefuseerd.
De nieuwe organisatie gaat verder onder de naam Surplus. Door het bundelen van onze krachten en te investeren in samenwerking met andere professionals kunnen we nog meer betekenen voor de mensen in ons werkgebied. De informatie die u op deze website vindt, zal niet meer actueel gehouden worden.
Wij verwijzen u daarom graag naar de website van Surplus: http://www.surplusgroep.nl
Wilt u contact opnemen met onze klantenservice, bel dan het onderstaande nummer: 076 - 208 22 00
Voor overige vragen kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor van Surplus: 076 - 208 28 00
toggle